Webinaria

Sprawdź terminy i zapisz się na wirtualny warsztat. Wystarczy dostęp do Internetu i nie ma potrzeby odchodzenia od biurka.

Wprowadzenie

Serdecznie zapraszamy dnia 8 maja 2018 r. o godzinie 10:00 do udziału w bezpłatnym webinarium, na którym omówione zostaną najważniejsze funkcje Zaplecza – panelu administracyjnego serwisu biznes.gov.pl. Celem webinarium jest pomoc podmiotom publicznym w dopełnieniu obowiązku zapewnienia kompletności i aktualności informacji na stronach Punktu Kontaktowego (ustawa z 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej w rozdziale 2a (Dz.U.2015.584 j.t. z późn. zm.)).

Jak skorzystać?

Webinarium będzie trwał około 45 minut i rozpocznie się w wybranym dniu o godzinie 10:00, nie ma ograniczeń w liczbie uczestników. Aby wziąć udział w webinarze wypełnij poniższy formularz.  Webinar odbędzie się przy użyciu wirtualnego pokoju, w którym odbędzie się spotkanie on-line. Szczegółowe informacje prześlemy po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego.

Formularz zgłoszeniowy











Program webinaru

  1. Jak na biznes.gov.pl zaktualizować dane instytucji? - omówimy:
    • rejestrację i logowanie
    • aktualizację danych kontaktowych instytucji, w tym dodanie wydziałów
  2. Jak na biznes.gov.pl spersonalizować wykonanie usługi poprzez wprowadzenie: opłat, e-usług oraz dokumentów? - omówimy
    • przypisywanie wydziałów
    • określanie opłat
    • dodawanie e-usług i dokumentów

     

    Zalety webinaru:

    • jest niezależny od lokalizacji i posiadanego systemu operacyjnego
    • jest to spotkanie on-line na żywo z prowadzącym
    • nie ma potrzeby odchodzenia od biurka
    • uczestnik korzysta z narzędzia prostego w obsłudze, którego funkcje pozwalają na wymianę informacji na czacie

 

Kontakt

W celu uzyskania dodatkowych informacji lub pomocy prosimy o bezpośredni kontakt: 
tel. 61 666 47 97 


Klauzula informacyjna: W związku z pozyskaniem Pani/Pana danych osobowych informuję, że ich administratorem w ww. zakresie jest Instytut Logistyki i Magazynowania, z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Estkowskiego 6, 61-755 Poznań. Dane osobowe zostają udzielone dobrowolnie i będą przetwarzane w celach działalności statutowej Instytutu Logistyki i Magazynowania w Poznaniu. W razie takiej konieczności dane mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Równocześnie informuję Panią/Pana o prawie wniesienia, w przypadkach wymienionych w art. 23 ust. 1 pkt 4 i 5 ustawy o ochronie danych osobowych, pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania danych ze względu na szczególną sytuację oraz o prawie wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach wymienionych w art. 23 ust. 1 pkt 4 i 5 ustawy o ochronie danych osobowych, gdy administrator danych zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania danych osobowych innemu administratorowi danych.